5. august 2006






Hey gyes!! Står til folkens??
Nå sitter jeg på nattevakten enda en natt. Har bare to netter til så er jeg FERDIG! Ufattelig digg! Nå hadde jeg min siste dag på meny i går til min lykkes-rus. Nå er jeg nokså lei av å jobbe dobbelt natt og dag. Veldig klar for litt fri, stabilisere meg på ÅS og endelig få tid til venner!!ü
Jeg slutter som sagt natt til mandag og reiser videre til ÅS på torsdag eller fredag, begynner lørdag på ’maskin, prosess- og produktutvikling’ på ’universitetet for miljø og biovitenskap’. Må si det er både litt skummelt og kult på samme tid at jeg, David skal klare å holde meg på samme studiested i FEM år!..
Jobb, jobb, ja jeg har til og med fått jobb i Oslo eller rettere sagt på ’ski storsenter’ på ’Din Sko’. Er dette drømmejobb eller hva!? Jo, for dere som kjenner meg så er jeg rimelig fascinert av sko og slikt... Blodtrykket er stabilt, men ja, gleder meg veldig..!:), så om du er i området, så stikk innom!!!
Tenkt å dele noen bilder fra Tyrkiaturen jeg hadde med mine to halvbrødre, Kim & Magnus. Det ble virkelig en klassetur av de sjeldne!!! Ufattelig mye rart, spennende, ville opplevelser vi hadde!haha... Alt ifra å gå i Paulus’ fotspor i Efesus, leie jeep, leie mopeder (som alle trynte på☺), prute (alle tre har bodd i Afrika) til vi ble landsforhatt (haha), rekke flyet i siste minutt (ble gapt opp i mikrofonen), oppdage ’the beach’ etter ’the beach’, hanggliding, låse oss ute av leil., frastjålet $....

1 kommentar:

patrick sa...

jeg vil og!! høres ut som en digg tur det der ja!!!