18. februar 2007

SvErIgE..!

Nå, forrige helg så busset jeg og min Renate ned til Alnarp, like ved Malmø for å besøke min storesøster (fornøyd nå Mimmim?:). Det var en åtte timer lang busstur, steike det er langt!hehe Men sannelig så fikk vi i fleng for de busstimene. Det var en utrolig artig tur, høre ny historie/fakta om snylteveps, mellus, mygg m.m. Det er skikkelig spennende prosjekt søster holder på med for tiden.! You go Girl!!! Ellers så rocket vi rundt i både Alnarp, Mølmø og Lunds gater. Alnarp er utrolig like Ås i miniatyr (ups, det er ikke mye igjen da!hehe), men svært flotte gamle "slott"-bygninger. Malmø er en av de mest råeste byene jeg noensinne har vært i! Deet bugnet over av kunst, design og arkitektur! Å, det var så sykt digg å bare chill'n med å labbe rundt i den byen. Jeg sa rett før vi skulle reise at: Jeg flytter hit om de får T-bane og uten visshet henger en plakat rett bak meg med T-bane planene!wow..!hehe På søndag var vi på gudstjeneste i Lund sammen med en annen norsk statsborger G. Han var også med oss litt første dagen og guidet oss litt. Han har bodd der i 3 år. Alt i alt var dette bare en utrolig bra tur! Tusen takk Miriram for gjestfrihet og kulhet;) Digger deg!

Peace'n love

4 kommentarer:

miriam sa...

Bare hyggelig lillebror, det var veldig koselig å ha dere på besøk!!:) Til helga kommer ma+pa, men det er visst meldt snøstorm, så vi får se om de får se like mye av Malmø som dere..Have fun

Anonym sa...

Boggings nå er det liv, på bloggen.

Anonym sa...

Hei og hallo til Daviden!
Takk, David taaaaaakk, ta a a kk David takk... hehe... Det var morsomt igår, koselig også egentlig:P Håper du har det fint me kjemien. Jeg har klart å dra me meg "ho marrrianne" på trening, ikke værst, så nå blir dagen bra. Bussen fra Sverige er allerede 3 timer forsinket pga snøværet. Stakker Linn sitter fast og jeg venter og venter. Håper bussen kommer i det hele tatt... Spørs om ikke hun kommer sent sent ikveld.!

Min Din

miriam sa...

Er du i Sverige hver helg? Søster kommer snart tilbake til Ås, kanskje 2 uker til. Da skal det bli sjokoladeboller og glede:)