12. mars 2007

KRIK + Laget + Hafjell = WoW!!

Denne helgen har jeg vært på tur med KRIK og Laget (Ås kristlige studentlag) på Hafjell! Vi var rundt 60 ville studenter som var alle klare for å legge bort studiebøkene og bare kul'n rett ut! Det ble en knall knakende tur, men med en trist ulykke. En venn som må nevnes er utrolig dyktig på snowboard klarte å skade seg stykt. Han har knekt handa, knust handleddet og fikk nettop vite at han har brukket ryggen. Ryggen er fint brukket, ahn gikk i går, grunnet sykehuset der sa alt var fint i ryggen, men nå er han i fredrikstad og der oppdaget de dette. Han trenger forbønn, så be for gode Jon Fredrik!!!
Jeg fikke n liten uflaks selv, kjørte ned med brettet hans og lekte gitarspiller med brettet i fart = tryn i løssnø = brykket tann! Tar det egentlig med et smil, men det er tannlegens $ som irriterer. Bortsett fra dette var det en flott tur!hehe:)




Meg og Jon Fredrik med ulykkesbrette...





8 kommentarer:

miriam sa...

Så kult!! Jeg hadde også lyst til å bli med, åh nå savner jeg å komme tilbake til Ås! Det er for så vidt godt for jeg har egentlig ikke lyst til å dra herfra. Blanda følelser altså..

Sees snart, klem søss

patrick sa...

du har den!! sjekk ut bloggen min for mer informasjon.

snakkes snart??

Anonym sa...

Flotte bilder! Så fantastisk tur og opplevelse. Håper og ber om at han som som skadet seg i ryggen.

Anonym sa...

Kom ikke med alt jeg skrev. Det er morgen, og noe trøtt kanskje.Håper og ber om bedring for han som skadet ryggen. Og tanna di, godt det gikk greit.See you soon.

Magnus sa...

synd med tenna dine.men det verste var vel at modell karrieren din røk?
men vi er glad i deg for det lille gutt. c ya!
-kim

Anonym sa...

Heia! Fine bilder :) takk for ein bra tur! sjekk ut bloggen min då, apeland.wordpress.com :)

Sjåast imårå kveld!

Ingunn sa...

Heisann fetter Davichi;)
Planer om litt oppdateringer snart? Skader ikke vettu;)
Sjekk ut min blogg da vel:
habesha-kokeb.blogspot.com

hilsen kusine Ingunn

Ingunn sa...

Se det, fetter'n!
Tid har du tenkt å oppdatere bloggen din? Skal si Lagsturen varte ei stund;)

klem køss Ingunn