22. september 2006

I'm back!!!




Halla folkens! Nå er det sannelig på tide med en oppdatering ja (kremt. litt hint her og der!?!:). Jepp, men mye har skjedd i dagene etter sist oppdatering. Som sagt sommeren ble gladelig feiret med måkeskrik, Ræge, venner, havfiske,, men mest av alt bestod den vel ærlig nok av jobbing og soving. Trist men sant, tsja, det var absolutt morro å jobbe av og til da. Man blir som en stor familie sammen (klisjéprat?), også er det så klart nødvendig å lære hvordan man låser et hotell, vasker dasser, vasker kjøttdisken fra slukene fylt med størknet fett til å klare å nesten havne på legevakten etter å prøve å fikse vaskeprogrammet på ovnen på Meny!haha.. lang historie, så den orker jeg ikke i introen her, mulig den kommer senere!. Jo en virkelig begivenhetsrik sommer er ende, men vi får vente å se om flere godbiter dukker opp til neste vacation.! Peace Bro’s! Måtte bare skrike ut en Patosfylt , nokså faglig relatert fredshilsen...
Jepp, en gledelig nyhet har skjedd i mitt liv, jeg har forslengt min single tilstand og vært så heldig å ha én mnd. og en dag med min kjære Renate fra Kristiansand (she’s the sweetest!). Hun bor og studerer i Oslo mens jeg studerer i kongerikets hotteste perle på Østlandet, Ås heter stedet og universitetet UMB (universitetet for miljø og biovitenskap), hvor jeg vanker på ”maskin, prosess- og produktutvikling”. Avstanden er så absolutt godkjent, jeg vil så gjerne invitere alle som føler Ås er et stykke fra Oslo på et kaffebesøk! Det er IKKE langt, greit man kjenner godt en glidende overgang, men kumøkk og klippede åkrer på alle kanter, men er ikke det litt avslappende og ’calm’ spør du meg!!! Så når kjærlighetslivet blomstrer og studiene påbegynt, og jobben på ’din sko’ på ski storsenter (kom denne helgen, masse billige sko, vi har jubileum!!!) er i boks, ja, da er davichi i slaget. Universitetet satte forresten virkelig standarden når vi fikk i oppdrag om å lage en ’chopper tråsykkel’, kan tenke for en guttedrøm?. Vi er tre på gruppen min som har alt i fra designet, bygget, dekorert chopper’n. It’s smooth bro’s!ü Well, ikke mer snakk om den, bare studer og beundre bildene nedenfor, jepp, den er deilig, MEN ikke våg å mobb støttehjulene! De har dere ALDRI sett!nei,nei...!!
Jeg skal prøve å være litt mer seriøs med oppdatering folkens, beklager sen reaksjon, men tar det til meg i til stor oppbyggelse! Nå skal jeg jobbe videre med skolearbeid, masse som må være unnagjort til over helgen, sivilingeniør er faktisk ikke tull!hehe
Håper dere stikker videre innom siden min og føler en livsoppblomstring eller bare en gledelig glad stemning, eller rett og slett bare ser og tenker, eh, jaja, det var enda en blogg, blogg, som er lagd på spontan modus...
Slag & Spark fra en upgraded african friend davichi!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Daviiid:) Flash-back, er det det heter -hehe! Godt jeg ikke trenger tenke gjennom ordene mine her lenger, nå vet du og jeg vet og alle vet og da er jo alt er jo bare fryd og PATOS! :P

jeg har egentlig ikke tid til dette, jobb venter, noe som blir bra! Kos deg på "dinsko" da, du ser nok hærlig ud me krone, hehe!

Vi sees snart du, eller var det på høyre side med den store gressplenen? Oui:) Aurevoir!!!

High five fra malaika:)

patrick sa...

velkommen tilbake!! sterkt innlegg dette her...og en helt fantastsik chopper!!!

Anonym sa...

Javel david, takk for sist. kjipt med tapet, men du var nå et lyspunkt der du stod veivende med armen langt "oppi lia" på ullevaal.. ;-) eg e i kristiansand dette året, så e du heimom ein tur og kjeder deg kan me nå alltids ta ein kaffi elle noke.. snaks...

Anonym sa...

Dette var bare en test... hehe

Kirsti og Bjarne sa...

Endelig!!! Sees til lørdag! K.

Anonym sa...

eeeyyyy... amigoz? que pasa senor?
Nice lookin' chopper man! U gotta love it baby! Fet innlegg forresten...

Tenker å velsigne Christiania med mitt nærvær en gang i høst... Holla back at you then from you brother! Peace & Westcoast Luv!

Anonym sa...

Hei min venn!

Ska ikke skrive så mye klissete-kjæreste-fine ting til deg her, hehe, men det at jeg digger deg er jo noe man kan si:)Takk for de siste dagene, diggere en diggest!

Nå er det legge tid for kommende førskolelærere, blir godt me noen timer på øynene... ( er det det man sier- ble plutselig itvil, haha). MEN - vi sees snart da! Kos deg me statestikken og mandelstanga i kjeften... Husk å sov litt også da!

High five og to bank me knytta hånd på hjertet og peace-tegn til meg! ( og en klem)!

Anonym sa...

Først et hurra for at du lever enda.
Det er jo alltid godt å få høre :)

Og for det andre.. Jeg lever også fortsatt.

Så konklusjon blir; vi lever!


Når kommer du på besøk? :)


Kos
OGT