8. november 2006

Halla Folkens!


Han har oppdatert! Wow...!hehe Det er nok ikke hver dag David tar til fatning og internettloggerer litt. Men, nå den dag i dag, 8.11.06, vil stå som en merkedag, et rent symbol på bloggets frigjøring fra traumatiske stille tider...



Nå er jeg kommet hjem fra skolen, spist middag (kylling på tilbud med ris, grønnsaker og viltsaus)!Ikke noe tull i matsveien her! Skikkelig skal man ha det, magen tutrer ikke uten energitilførsel på de rette vitaminer og mineraler, som min heimkunnskapslærer fra ungdomsskolen klarte å utrykke. Husker forresten at vi smuglet inn ketchup får å ha til maten, var strengt "ulovlig"! Men synes det var 'snilt' gjort sammenlignet med bytte av hornsaltet og bakepulveret på matlageret!haha,..
Jaja, i dag har jeg vertfall hatt midtsemesterprøve i Mattematikk111. Det er en ganske så stram og vrien mattematikk. Står jeg ikke på den jeg hadde i dag, har jeg én sjanse til, men om også den ryker, jepp, så ryker eksamen!hehe Harde kår!;)

Ellers så var jeg og Renate (min kjære for de som ikke vet det:) på Sørlandet i helgen. Det var i grunn bare en sånn kjapp avkobling/besøkhelg for min del. Det var skikkelig morro/bra/hyggelig. Miriam (søster) og Raymond (typen) var også nede for helga, knall, knall å henge med de!! For dere som kjenner Miriam så har hun slått på stortromma og har altså opprettet en blogg! Sjekk linken i på siden får å titte innom!ü

Oi nå må jeg opp på skolen igjen. Må gjøre ferdig en innlevering i teknisk tegning, faktisk nokså artig:)


Jeg ønsker forresten å sende to spesialhilsener til to knallgode brødre i hvert sitt land: Magnus Gillebo i Hong Kong og Tor Marius Langås i Kamerun! Tenker veldig på dere å lykke til i alt dere holder på med av eksamener, oppgaver osv..!!!:)
Gud Signe Dere!ü

12 kommentarer:

Anonym sa...

" Vi klapper i hendene, vi senger og vi ler, så glad er vi så glad er vi, vi svinger oss...lalalal" - en liten sang og klapp i hendene for oppdatering Daodi! Imponerende!

Et annet hurra for ferdig midtsemesterprøve, håper det gikk den rette vei! Vet ihvertfall at du gjorde ditt beste, kan jo sitere deg me å si; GÅr ikke det så går det også ( selvom jeg er litt uenig i ditt lille utsagn) ;)

Nå er det godis på gang i slottet, etter en DEILIG middag. Så bibelgruppe! KOs deg ibyen med gøtta. Pass på Pass på;)

High five fra you little labylove:)

Anonym sa...

Flott med oppdatering. Herlig å ha dere hjemme i helga. Mye farting for deres del, men er ikke det kjekt og? Kos å ha både du og Renate her. Kjempepar.

patrick sa...

hærli oppdatering!!!
Lykke til videre med innleveringer og sånt...

Anonym sa...

Daddy stakk innom for å si hallo! Flott med besøk i helga. I dag er det flis-legging. Skulle hatt hjelp da!

miriam sa...

Endelig david, det tok sin tid, men de som kjenner deg vet jo at det med tida kan stemme.. Eller er du uenig?

Jeg sitter og får ikke gjort noe av det jeg egentlig skal, fy så ukonsentrert! Jeg skal ha foredrag imorra, men sitter og surrer med alt annet. Jaja, snart skal jeg på skolen.. Hiv o hoi, M

Anonym sa...

kongelig blogg sailorboy, gledelig å se det svære gliset ditt igjen. Gratulerer med Madamme - det liker vi.

Olav

Anonym sa...

Kjekt med en prat igjen. Godt timen din gikk bedre i dag...Jeg leser om relasjoner. Lettere før da det het forhold/sammenheng."Kraften til forrandring ligger i den relasjonen som oppstår, og den selvrefleksjon som denne relasjonen gjør mulig."

Anonym sa...

En mann i en varmluftsballong innså at han hadde rotet seg bort. Han reduserte høyden og så en kvinne nede på marken. Han gikk enda lavere og ropte til kvinnen: "Unnskyld, kan du hjelpe meg? Jeg har en avtalt et møte med en venn for en time siden, men jeg vet ikke hvor jeg befinner meg."

Kvinnen nede på bakken svarte: Du befinner deg i en varmluftsballong ca, 30 fot over havet på 55° 41' 47" nordlig bredde og 10° 12' 47" vestlig lengde."

Du må være tekniker." sa mannen.

"Det er jeg," svarte kvinnen, "men hvordan visste du det?"

"Tja," sa mannen. "alt du har sagt er teknisk korrekt, men jeg har ikke anelse om hva jeg skal bruke opplysningene til og faktum er at jeg fremdeles ikke vet hvor jeg er. Det eneste jeg har fått ut av din hjelp er at jeg har blitt enda mer forsinket."

Kvinnen på bakken svarte: "Du må sitte i ledelsen"

"Det gjør jeg," svarte ballongskipperen, "men hvordan kunne du vite det?"

"Det er enkelt. Du vet ikke hvor du er eller hvor du skal. Du har kommet deg opp ved hjelp av en masse varm luft. Du har inngått en avtale som du ikke er i stand til å holde og forventer at mennesker under deg skal løse problemet ditt. Faktum er at du befinner deg i samme situasjon som du gjorde før du traff meg, men nå er det plutselig min feil!"

Anonym sa...

Hallaosen David`n min:)

Vi leser og leser, eller, ihvertfall du, men jeg skal også begynne. Skal bli sånn seriøs som det så fint heter... Kommer ei kraftig pensumbombe de neste ukene som ska leses og kunnes og fremføres, oææææ! Det gjenge nok harli greit, tykk`ikkje du au det!?! Vi får gjøre vårt beste og være fornøyd me det, blir godt når jula ringer inn og vi kan puste GODt ut!!!

Ser veldig fram til morgendagen! Håper regnet tar slutt så vi kan få en heidundrans tur til Frognerparken, regner det må vi komme med en plan B, eller?! Så blir det Jambo Jambo - Habari Gani - Nzuri - habari za kazi? etterpå... Blir spennende me litt internasjonal mad i maven!

Kos deg videre og lykke til på jobb...kremtkremt...To dunk og pease-tegn fra jenta i slottet!

ingridtb sa...

Fint par;)

Anonym sa...

Hei David`n!
Ønsker deg ei go helg med både jobb og oppgavejobbing. Håpe rdu får tid til å slappe av litt innimellom. Kanskje du og Trygve kan titte litt på fugler!?! Vi vet jo de fryser i disse dager.. hehe!

Nå stikker jeg en tur til Sverige og synger for det svenske folk. Blir bra. Blir noen halleluja denne helga, det kan æ li:)

Gla i deg kompis:) Dunk i hjertet ig peace-tegn! *Renatedin*

Anonym sa...

Tvi-tvi imorra min venn!
Jeg skal tenke hardt på deg mens jeg leser om didktikk og sosial kompetanse, hehe... Tenkt, imorra er du et nærmere stef ferie og null stress. Det er det flere enn deg som kommer til å like;)

Digger deg!
Stå på!!!!!!!!!
Klem Renate